Arad en bijna het einde van Roemenië - Reisverslag uit Arad, Roemenië van sonja domen - WaarBenJij.nu Arad en bijna het einde van Roemenië - Reisverslag uit Arad, Roemenië van sonja domen - WaarBenJij.nu

Arad en bijna het einde van Roemenië

Blijf op de hoogte en volg sonja

25 Augustus 2018 | Roemenië, Arad

We staan nu op een camping bij Arad, is voor ons ook6fe laatste stad in Roemenië. Ondertussen hebben we nog prachtige natuur gezien tijdens het rijden op de transalpina. Ook hier waren de bergen weer hoog, op de top stonden we op ongeveer 2100 meter. Maar we hebben nog een paar mooie plaatsen bezocht zoals Alba Iulia (lees Julia) en mooie dorpjes. Afgelopen 2 nachten hebben we op een kleine natuur camping gestaan aan een riviertje in een vallei wat hoort bij een natuurreservaat. Was zeker een van de mooiste kampeerplekjes deze vakantie! En nu dus in de buurt van Arad. Hier gaan we morgen naartoe. En een keer in een shoppingcentrum kijken, hebben we deze vakantie nog niet gedaan. Is ook wel leuk om dat een keer te zien. Maandag gaan we richting Szeged, de derde grootste stad van Hongarije. Volgens Valerie en Jurre is het daar mooi. En nu we er toch zijn.....Maar eerst nog een dagje Roemenië!