Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu

Nha Trang

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

05 December 2016 | Vietnam, Nha Trang

Een lange dag vandaag. Om 4.45 uur opgestaan om langs het strand te wandelen. Om 5.15 uur is het daar gewoon druk. Er zijn mensen die in zee zwemmen, of joggen langs de boulevard. Maar je ziet ook mensen die Tai chi beoefenen en nog meer groepsdansen enzo. Ijverig volkje die Vietnamezen! Om 7 uur zaten we alweer in de bus richting Nha Trang. Is een stad waar vooral veel Russische toeristen komen. Dagelijks komen er ongeveer 1000 Russen binnen via rechtstreekse vluchten vanuit Rusland... Er zullen er ook wel vertrekken!
Na de lunch al meteen een bezoek gebracht aan een hindoe tempel van de Cham. Een volk wat hier ooit de 'baas' was.
Daarna op een boot gestapt naar een klein dorpje. Hoe we terug in de grote boot zijn gekomen zie je op de foto's.....
Seffens gaan we nog een hapje eten en morgen een rustdag. Hopelijk valt het weer dan mee, is nu nog gene vette....

• 05 December 2016 - 19:28

Erica:

Hier vriest het al een paar dagen ! maar wel zonnig.... Hopelijk bij jullie beter binnenkort.
    Papa kan terug op FB eb heeft jullie berichten gezien. Drukke dagen precies, geniet van jullie rustdag.
    Ik heb mijn kerst"boompje" gezet en mijn bestelling voor de kerst bij papa gedaan. Daar zitten jullie denk ik nog niet op te wachten. xxx