Rustdag in Dong Hoi - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu Rustdag in Dong Hoi - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu

Rustdag in Dong Hoi

Door: sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

28 November 2016 | Vietnam, Dong Hoi

Het leek vanmorgen dat het weer wat beter zou worden maar het is nu middag en het overtrekt helemaal. Het begint ook te waaien. Bij het zwembad liggen zit er niet in. Op onze vrije dag zijn we wel al actief geweest. Op en neer naar de plaatselijke markt gelopen. Piet is ook nog efkes bij een kapper naar binnen gegaan en is weer proper geschoren, voor 50 eurocentjes kun je niet sukkelen. Voor de rest van de dag staat er niets meer op het programma. Morgen weer verder richting zuiden.

• 28 November 2016 - 09:03

Erica:

Spijtig van het weer. Maar toch even fijn om je eigen ding te doen?
    Xxx

• 28 November 2016 - 11:26

Ingrid:

ja het weer is spijtig maar zal al wel een fantastische reis geweest zijn. Hoe is het met jouw gezondheid, beter zie ik op de foto's. Verzorg je maar goe, en groetjes ook aan Piet.xxx

• 28 November 2016 - 17:43

Erica:

papa kan niet meer op facebook. Ik heb hem even op weg geholpen. anders regel ik dat wel op zijn verjaardag. Jullie hebben de groeten in ieder geval. xxx

• 29 November 2016 - 00:38

Sonja:

@erica, kan papa niet via de website zelf kijken? Sonjaenpiet.waarbenjij.nu

• 29 November 2016 - 12:39

Erica:

Ik heb het doorgegeven. xxxx