Tam Coc - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu Tam Coc - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu

Tam Coc

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

25 November 2016 | Vietnam, Hạ Long

Wat een dag! Na het opstarten met een les tai chi op de boot, om 6.30 uur, in Halong bay en een bezoek aan een parelkwekerij zijn we weer met de bus op pad gegaan richting Tam Coc. Hier zijn de zelfde rotsen van het karstgebergte zoals in zee. In een rustig tempo zijn we hier doorheen geroeid, tis te zeggen we hebben ons laten roeien. Prachtige tocht! Na weer een lekkere maaltijd en nog wat samenzitten met een deel van de groep gaan we ons alweer voorbereiden op de dag van morgen. Om half acht stappen we op de fiets voor een tochtje van 15 km door de omgeving. Maar daarover morgen meer.... Nu eerst maar eens alle indrukken verwerken

• 25 November 2016 - 17:34

Ilse:

Tai chi, fietsen...nog een sportieve vakantie ook!!!

• 26 November 2016 - 19:41

Erica:

Wel vroeg opstaan. Maar de moeit waard.