Laatste dag Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van sonja domen - WaarBenJij.nu Laatste dag Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van sonja domen - WaarBenJij.nu

Laatste dag Hongkong

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

21 November 2016 | Hong Kong, Hongkong

De dag begint erg bewolkt en dat blijft hij ook de hele verdere dag. Spijtig, want vandaag staat een uitstapje naar de Peak gepland. Dit is een uitzichtpunt op goed 400 meter hoogte. De weg ernaartoe gaat met een tram en is heel steil. Maar van het uitzicht is niets te zien, we staan gewoon in de wolken. Maar er is een winkelcentrum met heel veel souveniertjes. De Peak ligt trouwens op een ander eiland dan waar het hotel is. De overtocht doen we met de veerpont. Ervaring rijker, we hebben een mooi uitzicht op de skyline van Hongkong. Af en toe dachten we dat we in New York liepen, heel veel kerstbomen en heel veel chique winkels. Wat ons ook opvalt is dat het hier super proper is op straat, daar kunnen ze bij ons nog iets van leren! Vanavond op tijd slapen want we worden morgen al om 5.45 uur opgehaald om ons naar de luchthaven te brengen. Vietnam, here we Come!

• 21 November 2016 - 18:09

Erica:

Het ziet er idd allemaal heel bekend uit op FB. Veel plezier in vietnam! mijn oude pc heeft kuren. maar ik volg jullie. xxxxx

• 21 November 2016 - 18:09

Erica: