Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu

Mui Ne

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

07 December 2016 | Vietnam, Mui Ne

In de stromende regen zijn we vandaag de bus ingestapt voor een nieuwe reisdag. In diezelfde regen eerst maar eens ongeveer 100 trappen naar boven om een Boeddha en tempel te bekijken (Long Son Pagoda). Mooie tempel weer. Via een omweg, wegen afgesloten ivm overstromingen, verder zuidwaarts gereden. En jawel, het weer werd wat beter! Zoude we dan eindelijk een paar dagen zon krijgen! Voordat we in een prachtig resort werden afgezet nog wat haventjes, een bedrijfje waar vissaus wordt bereid, en een schitterende kloof bezocht (fairy stream) En nu zitten we te genieten van een mooi huisje, met balkon met wat zeezicht. Hier blijven we twee dagen, zonder uitstapjes. Laat dat zonneke nu maar schijnen!

• 07 December 2016 - 21:22

Erica:

jongens toch, ik leef met jullie mee.... jullie hebben wel vakantie, maar die regen.
    Hier is het al lang droog, maar koud. nu weer wat warmer. pas in het weekend geven ze terug regen... maar van overstromingen geen sprake hoor. xxx