Hoi an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu Hoi an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sonja domen - WaarBenJij.nu

Hoi an

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

01 December 2016 | Vietnam, Hoi An

In de gietende regen zijn we vanmorgen uit Hue vertrokken. De wolkenpas hebben we links moeten laten liggen, de tunnel was veiliger. Na een stop bij het strand waar de Amerikanen ooit aan land zijn gekomen, en waar ze ook hun vrije dagen doorbrachten waren we al rond de middag in Hoi An. Gelukkig was het daar iets droger, want het is een heel gezellig stadje. Het wordt ook wel het kleermakersstadje van Vietnam genoemd. Dus zijn we de beste kleermaker binnengestapt (op aanraden van onze reisleider Albert) en heb ik een winterjas laten aanmeten en Piet drie overhemden. Morgenmiddag (na een hopelijk redelijk droge fietstocht) mogen we gaan passen. Omdat we hier drie nachten blijven was het mogelijk hier iets te laten maken. We zijn benieuwd! Morgen meer over Hoi An

• 02 December 2016 - 07:55

Cora Van Eden:

Hoi Piet en Sonja, heb nu pas jullie reisverslag ontdekt ☺️. Erg leuk om te lezen, vooral ook omdat wij vorig jaar dezelfde reis maakten. Jullie hadden een nacht op een boot op Halong Bay. Wauw, dat lijkt me geweldig. Hadden wij nog niet.
    Luitjes, geniet ervan. Wij vonden het een fantastische reis.

• 02 December 2016 - 11:27

Ilse:

Yarric heeft in China ooit ook een pak en hemden op maat laten maken en dat zijn zijn beste hemden en pak ooit geweest! En zeer gemakkelijk om te strijken....voor mij ook belangrijk. Misschien er toch nog wat laten bijmaken??
    Het weer zit daar precies een beetje tegen,maar blijkbaar toch al veel moois gezien!!
    Genieten hé...GroetjesXXX

• 02 December 2016 - 12:51

Erica:

ben benieuwd om de kledij te zien. met kerst?
    xxx